Is er iets kapot of beschadigd? Dat is vervelend. We vragen je de beschrijving en foto’s van de schade te mailen naar info@welcome.in. Vervolgens bekijken we wat er nodig is om te repareren of te vervangen. Sommige gemaakte schades moeten we helaas wel in rekening brengen. We zullen in deze gevallen altijd eerst/nog even contact opnemen.
Kleine ongelukjes en gebruikerssporen brengen we niet in rekening. Een gebroken kopje kan natuurlijk gebeuren, laat het ons in dat geval even weten zodat we de accommodatie wel weer in orde kunnen brengen voor de volgende gast.
Is de inventaris incompleet of is er schade bij aankomst? Laat dit dan tevens z.s.m. weten door de beschrijving en foto’s in geval van schade te mailen naar info@vistamaris.nl of neem contact met ons op via +31 (0)118 236 060. Wij zullen ervoor zorgen dat we dit dan zo spoedig mogelijk oplossen.
Tip: Moet je nog aan je reis beginnen? Zorg dat je verzekerd bent. Een aansprakelijkheids- of reisverzekering kan de kosten van schade aan een vakantieverblijf vergoeden, afhankelijk van de verzekeringsvoorwaarden.